Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,

Pejam, celik, pejam, celik, dah tahun 2010. Berbagai pengalaman kita tempuhi yang sepatutnya membuatkan kita menjadi manusia yang lebih baik. Kerja kita yang kita akan ulangi tahun ini(e.g: PSS, NILAM, Pusat Akses) juga sepatutnya menjadi lebih baik dan lancar. Bersedia untuk pemantauan dan 'update' lah data NILAM.

Bagi yang baru menjadi ahli PKG AI(bertukar sekolah), saya ucapkan selamat datang dan semoga dapat menjalankan tugas dengan sebaiknya bersama rakan-rakan setugas dan 'bos' baru. Bagi yang baru melibatkan diri dengan PSS(jadi GPM) akan ada kursus asas PSS yang perlu dihadiri dan bagi yang dah hadir kursus asas, mungkin ada kursus lanjutan.

Untuk makluman semua, astro akan 'dihidupkan' semula dengan program Kampus Astro. Sekolah akan dibekalkan dengan 'complete set' bermula hujung Januari ini. Sekolah tidak perlu membayar apa-apa caj. Sekolah sepatutnya telah dapat surat tentang ini. GPM akan dipanggil untuk taklimat/bengkel nanti.

Anyway, semoga kita dapat menjalankan tugas-tugas kita dengan sebaik mungkin. Jangan 'tension-tension'. Be happy. 'Jenguk-jenguklah' PKG AI untuk baca atau pinjam buku. Mungkin ada yang sesuai untuk bacaan atau 'assignment'.

Best wishes.

Azlan Bin Aziz.
Pegawai Teknologi Pendidikan PKG AI